۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲

زینی زاده:

عملکرد فنی تونی اولیویرا را قبول داشتم/ تراکتورسازی توانایی حضور در جمع مدعیان قهرمانی را دارد

عملکرد فنی تونی اولیویرا را قبول داشتم/ تراکتورسازی توانایی حضور در جمع مدعیان قهرمانی را دارد

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه نتایج خارج از خانه تیم فوتبال این باشگاه رضایتبخش بوده است، گفت: هیچ کس منکر محبوبیت و توانایی های فنی تونی الیویرا نیست.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در ارتباط با تشویق تونی الیویرا در بازی خیرخواهانه هنرمندان تبریز و رسانه ورزش تهران از سوی تعدادی از تماشاگران گفت: دراین خصوص باید به این موضوع اشاره کنم که هیچ کسی منکر محبوبیت و توانایی های فنی آقای تونی الیویرا نمی تواند باشد، خود بنده نیز عملکرد فنی او را قبول داشتم ولی از نظر مدیریت تیمی ضعیف بودند.

وی که به عنوان قائم مقام باشگاه در فصل گذشته فعالیت می کرد، در پاسخ به سئوالی در این خصوص که در تصمیم باشگاه در اخراج تونی اولیویرا تا چه اندازه دخیل بود، تصریح کرد: در این مورد هیچ یک از ارکان باشگاه کوچکترین نقشی را نداشتند و این یک تصمیم شخصی از سوی مدیرعامل وقت باشگاه بود که بنابه دلایل شخصی نخواست با این مربی ادامه همکاری دهد.

زینی زاده ادامه داد: چنانچه در آن زمان بنده مسئولیت این کار را به عهده داشتم، نوع دیگر زمینه استفاده از دانش فنی این مربی را مهیا می کردم، باید برای اینگونه از مربیان بستر لازم را فراهم کرد تا تمام توان خود را از نظر داشته های فنی در مستطیل سبز نشان دهند، آقای تونی به دلیل عدم آشنایی با فرهنگ عمومی بازیکنان ما در پاره ای از مواقع دچار مشکلات شد.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان تیم تراکتورسازی باید در بازی های خانگی نیز به دنبال پیروزی باشند، اظهار داشت: ما از مجموع شش بازی چهار بازی را خارج از خانه برگزار کرده ایم وبا کسب هفت امتیاز و میانگین 1/75 امتیاز عملکرد قابل قبولی را داشته ایم اما در دو بازی خانگی حداقل امتیاز را کسب کرده ایم که باید با سعی وتلاش مضاعف آنرا جبران کنیم.

زینی زاده ادامه داد: در کل تیم ما توانایی حضور در جمع مدعیان قهرمانی را دارد و ابزار این کار را هم دارا هستیم و فقط باید کمی افکار ما به سمت بازی های هجومی و رو به جلو باشد .

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در پاسخ به سئوالی در خصوص بهبود رابطه او با مجید جلالی تصریح کرد: ژمختلف تبادل نظر می کنیم. ضمن اینکه یک کار خوبی که باشگاه برای کمک به کادر فنی و آقای جلالی انجام داده اینست که یک کمیته ارزشیابی تشکیل یافته که بازی های لیگ و بازی های خود تیم تراکتورسازی را در فرمول خاصی آنالیز و بلافاصله فردای روز بازی در اختیار کادر فنی قرار می دهند.

وی در ارتباط با شایعاتی در خصوص مذاکره باشگاه با مربیان داخلی یادآور شد: ما مذاکره و تماسی در این خصوص با کسی نداشته ایم واینگونه خبر ها صحت ندارد و باید بگویم که کماکان سیاست ما حمایت کامل از اقای جلالی است و در کنار ما هواداران این تیم هم با وجود نگرانی های خود از تیم و کادر فنی حمایت می کنند.

زینی زاده گفت: کلا بحث هایی که مطرح است در واقع بحث های معمول در هر باشگاهی است که قبل و بعد هر بازی ممکن است مابین سرمربی و مدیریت باشگاه صورت پذیرد و آنهم در جهت رفع نقاط ضعف هایی است که به چشم می آید، امیدواریم بر اساس این تبادل نظرها در بازی با سایپا شاهد یک بازی هجومی و کوبنده باشیم و بتوانیم رضایت هواداران را جلب کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود بعد از هفته هفتم نسبت به عملکرد مجید جلالی تصمیم گیری خواهد شد، تاکید کرد: سهامداران این باشگاه هزینه کمی را متحمل نمی شوند که بخواهند نسبت به نتایج این تیم بی تفاوت باشند ، بلکه آنها بطور دقیق روند تیم را پیگیری می کنند، به همین خاطر همانطوری که ما زیر ذره بین هیات مدیره هستیم، عملکرد کادر فنی هم طبیعتا باید زیرنظر باشد تا مدیریت باشگاه بتواند به هیات مدیره و مردم جوابگو باشد.

وی افزود: در چارچوب همین موضوع ما یک جلسه را قبل از بازی با سایپا با حضور آقای جلالی و کمیته ارزشیابی برگزار خواهیم کرد که در واقع یک جلسه تعاملی است و بعد از بازی هم به دور از نتیجه بدست آمده در بازی با سایپا یک ارزیابی هم از عملکرد تیم و کادرفنی در هفت بازی گذشته خواهیم داشت تا نسبت به نقاط ضعف و قوت خود تصمیم مقتضی گرفته شود، تصمیماتی که با هماهنگی جلالی و درون سازمانی خواهد بود.

کد خبر 2123702

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha